SADDAM, TITO, AMIN, ERJAVEC…

Januar 23, 2007

OK. Ali se zdaj počutite bolj varni? Nekaj čez sto oklepnikov bo varovalo naše posrane riti in za to smo plačali vrednost preko 250 celovečernih filmov.

OK. Obesili so Sadama – v živo. In kaj potem? Bi bil manj mrtev, če bi ga obesili v mrtvo? Se to potem ne bi zgodilo? Ali pa bi si samo nekateri zatiskali oči in si rekli: “Saj je vse v redu. Svet je čudovit. Našim otrokom ni potrebno vedeti, da svet ni iz sladkorne pene.” Tukaj. OK. In spet primerjava – dokler je bil Sadam na oblasti (skoraj dvajset let) so pobili cirka 25.000 ljudi. V glavnem protirežimskih hujskačev. Odkar se je Bush odločil ubiti Sadama je umrlo preko 200.000 ljudi. In zdaj je Irak na robu državljanske vojne, v kateri bo umrlo še kakšen milion ljudi. Kaj je boljše? Kdo lahko sodi?

In OK. Tito je sedel na ekonom loncu rasizma, nestrpnosti, primitivizma in zaostalosti in mu je uspelo skoraj dve generaciji živali v ljudeh držati na povodcu. Ko je zadeva popustila, je zopet v kratkem času nasilno umrlo več ljudi, kot v 50 letih skupaj.

Ljudje (vsaj večina njih) so drhal, ki ni ustvarjena za demokracijo. Ljudje potrebujejo voditelje, pastirje. Slovenija je spet skregana. Vsepovprek. In kar naenkrat je pomembno vse za nazaj – za naprej pa le denar. In oklepniki. S topovi. In minometi. Videti je, kot da je vojna ali strah pred njo, najbolj pomembna stvar na svetu. Vmes malo nogometa – in spet vojna. A mi lahko nekdo razloži, zakaj rabimo te pofukane oklepnike?

P.S.

In če so mi že zagrenili življenje z grozilnimi napisi na cigaretih ZAHTEVAM, da na 40% površine jebenih oklepnikov postavijo napise OROŽJE UBIJA, z dopisom OROŽJE PREPREČUJE STARANJE KOŽE in OROŽJE RESNO ŠKODUJE VAM IN LJUDEM OKOLI VAS. Predvsem zato, ker ljudje očitno tega še ne vedo.

  • Share/Bookmark

37 odgovorov na temo “SADDAM, TITO, AMIN, ERJAVEC…”

  1. jakob007 dne Januar 23, 2007 ob 14:06

    vinci, mislm, da nato zahteva vsaj 50 oklepnikov. se pa strinjam, da je res škoda denarja. ne razumem slovence. zdej se bunijo zakaj oklepniki na volitvah za nato pa so izvolili, da gremo v nato

  2. virenque dne Januar 23, 2007 ob 14:26

    Mislm da bi blo treba najmanj en bataljon skupaj z novimi oklepniki poslat v Afganistan. Bi tako eni kot drugi služili svojemu namenu..

  3. vinci dne Januar 23, 2007 ob 14:37

    mogoče bi morali dejansko strošek nosit samo tisti, ki so volili za nato in tisti, ki niso šli na volitve (kar je isto). Situacija bi se kmalu spremenila. Verjetno bi zares morali naredit en peskovnik za tiste, ki se radi vojskujejo, jih zapret tja – pa naj se pobijejo med sabo

  4. virenque dne Januar 23, 2007 ob 14:54

    Ja, res..super bi bilo! Najbolš da za vsake volitve in referendum uvedemo tak sistem. Lahko bi npr. uredili zakon, da LDS-ovci živijo na zahodu države, SDS-ovci pa na vzhodu in vsaka stranka fura svojo politko, volivci pa postanejo nomadi.

  5. TurboMan dne Januar 23, 2007 ob 15:01

    pri iraku je sporno to, da je saddam izvrševal zločine, ki jih je zda takrat odobravala. bil je amerikin človek vse do napada na kuvait, takrat pa se je zavezništvo in podpora (predvsem v orožju, znanju in logistiki) prenehala. amerika ima pri saddamovih zločinih povsem enako krvave roke, če ne še bolj. in odstranili so ga zaradi poneverjenih dokazov o masovnem orožju, ki naj bi ga posedoval, ne zaradi 25.000 ubitih …

    glede titota ne bi rekel, da je sedel na loncu nacionalizma, ampak da je poskušal nemogoče – zatreti le tega. kar je iluzija, vsak narod ima pravico do svoje države in samostojnosti.

    glede oklepnikov se povsem strinjam, zadeva je odvratna. sem za popolno ukinitev vojske.

  6. vinci dne Januar 23, 2007 ob 15:07

    ZDA je podpirala kar nekaj zločinskih režimov (ne samo Sadama) na svetu in diktirala politiko – slovenci se pa močno silimo biti njihovi prijatelji.

  7. virenque dne Januar 23, 2007 ob 15:28

    @TurboMan: Nevem kako ima lahko amerika enako krvave roke kot Saddam. Saddam je pobijal, ne američani. Kdo je dal orožje ni pomembno. Pobijal bi v vsakem primeru. Spet smo na istem kot v vsaki temi o Iraku. Še vedno ne ločite kdo pobija koga in zakaj.

    Banalen primer, a na povsem enak princip bi bil npr., če bi te jaz udaril in bi trdil, da sem te udaril, ker mi gre na živce nekdo tretji, ti bi pa potem tega tretjega premlatu. A ni to isto, oz. zlo podobn?:D

  8. TurboMan dne Januar 23, 2007 ob 15:46

    hehe, guns dont kill people, people kill people? govorim nasplošno, o tem, kako so američani dvolični, ker jim drugega ne preostane, saj je edini motiv njihovega delovanja profit oz nafta. kako pa bi izgledalo, če bi iskreno zastopali svoj pohlep?

    saj je prav, da saddam ni več na oblasti, ampak ne za to ceno. sploh pa je perfidno, kako američani pri tem zdaj govorijo kurdom in šiitom, evo, prinesli smo vam pravico, pa so prav oni tisti, ki so jim jo odvzeli (po koncu wwII so kurdistan razdelili sosednjim državam, ter podpirali in predvsem omogočali saddama pri njegovem početju, s čimer so sokrivi, če ne še kaj drugega).

    vinci,

    nažalost je celotna evropa takšna. nobene morale ali kritičnosti, glavna in edina vrednota je $$$.

  9. vinci dne Januar 23, 2007 ob 16:17

    Aha virenque – štekam. Zdaj sem prebral tvoj blog. Sem že slišal, da imajo v ameriki tudi avtomatske pralnice možganov. “Za 1.99 boste vzljubili vse, kar vam bomo povedali”. Abecedni spisek diktatorjev in zločincev so samo nekateri, ki jih je Ameriška vlada ustvarila in podpirala. Ali pa se niso nikdar zgodili? Abacha, General Sani – Nigeria Amin, Idi – Uganda Banzer, Colonel Hugo – Bolivia Batista, Fulgencio – Cuba Bolkiah, Sir Hassanal – Brunei Botha, P.W. – South Africa Branco, General Humberto – Brazil Cedras, Raoul – Haiti Cerezo, Vinicio – Guatemala Chiang Kai-Shek – Taiwan Cordova, Roberto Suazo – Honduras Christiani, Alfredo – El Salvador Diem, Ngo Dihn – Vietnam Doe, General Samuel – Liberia Duvalier, Francois – Haiti Duvalier, Jean Claude – Haiti Fahd bin’Abdul-’Aziz, King -Saudi Arabia Franco, General Francisco – Spain Hassan II – Morocco Marcos, Ferdinand – Philippines Martinez, General Maximiliano Hernandez – El Salvador Mobutu Sese Seko – Zaire Noriega, General Manuel – Panama Ozal, Turgut – Turkey Pahlevi, Shah Mohammed Reza – Iran Papadopoulos, George – Greece Park Chung Hee – South Korea Pinochet, General Augusto – Chile Rabuka, General Sitiveni – Fiji Montt, General Efrain Rios – Guatemala Somoza, Anastasio Jr. – Nicaragua Somoza, Anastasio, Sr. – Nicaragua Smith, Ian – Rhodesia Stroessner, Alfredo – Paraguay Suharto, General – Indonesia Trujillo, Rafael Leonidas – Dominican Republic Videla, General Jorge Rafael – Argentina Zia Ul-Haq, Mohammed – Pakistan

  10. grampy dne Januar 23, 2007 ob 16:35

    Tudi meni se zdi nesmiselno nakupovanje orožja, oklepnikov in podobne navlake, vendar če dobro premislim, kupčija niti ni tako slaba: nekaj čez sto oklepnikov za isti denar kot nekaj čez 250 (slovenskih) filmov.

  11. jaka34 dne Januar 23, 2007 ob 17:05

    Bravo Vinci! Lepo si napisal. Sploh sta mi pa všeč slika in P.S.!

  12. chef dne Januar 23, 2007 ob 17:16

    V redu, utopija, o kateri razmišlja umetnik… dejstvo pa je, da vseeno rabimo tanke. Zakaj? Ne vem. Ker jih imajo vsi, najbrž…

    Definitivno imam raje nekaj čez sto tankov, kot pa 250 slovenskih celovečernih filmov!

  13. TurboMan dne Januar 23, 2007 ob 17:28

    res rabimo nove tanke ja … hehe

  14. mijau dne Januar 23, 2007 ob 17:31

    Čeprav je bila na referendumu za EU večina precej višja, je vendar tudi za NATO glasovala večina volilcev. Jaz, recimo, sem bil za EU in proti NATO-u, zato se sedaj vsaj ne tolčem po glavi (bi pa z veseljem dajal “čvrge” vsem tistim, ki so bili za NATO.

    Meni se zdi, da je dovolj, če si član EU, da si varen pred napadom. Kdorkoli nas bi napadel, bi napadel EU. Edini sosedje, ki še niso v EU, so Hrvati. Ali bi si oni upali napasti EU?

    A če bi EU res potrebovala vojsko, naj ima svojo. Potem smo lahko z USA zavezniki, lahko smo pa nevtralni. Kakor nam paše.

  15. grampy dne Januar 23, 2007 ob 17:38

    Pred davnimi leti sem hodil na gimnazijo, ki je na isti cesti kot je hram slovenske demokracije.

    Imeli smo tudi predmet SLO in DZ, ki smo mu na kratko rekli Obramba. Poučeval ga je nadebudni obramboslovec. Takrat je bila Jugoslavija seveda neuvrščena in je imela najbolj demokratični sistem na svetu. Med poukom, tema je bila “politična situacija v svetu”, je tovariš profesor tudi izjavil, da Jugoslavija ne bo mogla biti nikoli del Evropske skupnosti, ker je pogoj za vstop tudi članstvo v NATO. Pri tem stališču je vztrajal.

  16. robotel dne Januar 23, 2007 ob 18:03

    sej lahk 250 krat tankaš pa boš vse celovečerce prebavu. mal sex, velik drugs pa je kuj roknrol.

  17. Mtej dne Januar 23, 2007 ob 19:05

    Ej Vinci… 4.odstavek… Sej sam veš da maš prav…

  18. daP dne Januar 24, 2007 ob 01:19

    Kupili smo 135 patrij za koga? 61.9 milijarde tolarjev je cena ki je bila predstavljena za 135 vozil! Pa še to so nas nategnili, bistvo kupili smo jih le 55 z polno opremo ostali mi bolj predstavljajo avtobuse za SV! To je tako kot da bi kupil 100 audijev a6 top oprema za 80 milijonov, v bistvo dobra kao kupčija v resnici bom pa dobil le 30X z popolno opremo audija a6 ostalih 70 pa je le pločevina in motor, ostalo opremo pa bom še potem dokupil za polno porcijo! Po še to me bo sigurno stalo dražje!! Vsaj tako jaz razumem! in to bi naj bila dobra kupčija! Zadnje dneve poslušam našega ministra Erjavca kako je lahko ponosen na ceno ki jo je izpogajal, ko ga pa vprašamo po vpogledu v pogodbo pa se vse konča a ne? Zakaj, ve samo on. Pa še nekaj glede patrij, potegnimo črto čisto na koncu (od nadgradnje, goriva, servisa, orožja v bistvu čisto vse stroške) koliko nas bodo stale! Joj , Joj!!!!!!

    Vinci, dobro povedano glede Tita! Sedel je na ekonom loncu nacionalizma, katerega izbruh pa je bilo samo vprašanje in začne se v leto 1989 (Kosovo) in kaj sledi: razpad Jugoslavije, vojna v Sloveniji, Hrvaškem, Bosni, največji genocid po II svetovni vojni v Evropi (Srebrenica)!!!!! In na koncu spet Kosovo! Koliko ljudi je dejansko umrlo pa ne ve nihče!

    Dober spisek in kaj so ti diktatorji zagrešili veste sami! Kaj je pa še najbolj zanimivo pri tem pa je to da so vsi ti diktatorji obsojeni z besedo diktator v glavah ljudstva, kar je seveda normalno ker tudi dejansko so! in Zda, ki so jih postavile ali podpirale pa imajo najbolj čiste roke in potem te iste Zda imajo največ povedat oz. oni širijo samo demokracijo!!! Pa še nekaj te demokratične Zda, kaj pa Guantanamo? Svet Eu a boste odgovarjali za to da ste klečali pred Zda in ste lagali Evropskemu parlamentu in ste vedeli za prevoz zapornikov in nezakonitih aretacijah CIE po Evropi in kršenje človekovih pravic kot je danes potrdila tudi neodvisna preiskovalna komisija EP? Vse bo samo ostalo na papirju!!! Ampak Zda še vedno širijo samo demokracijo a ne?

    @chef kaj misliš oz vprašaj starše na kaj ima večji pomen v njihovih glavah: tanki za katere so plačevali v jugi ali slovenski filmi v času Jugoslavije? Meni sigurno več pomeni npr. v času juge posneti filmi kot so: To so gadje, Kekec itd. kot pa 135 patrij in raje bi imel 250 Slovenskih filmov kot pa 135 patrij in sigurno bi vsaj en film naredil večjo promocijo Sloveniji kot pa vseh 135 patrij!!!!!!!!!!!

    @mijau človek kdo bi naj koga napadel? Zavezniki bi bili koga? Halo!! A misliš da bo kdo nas napadel? Hrvati slučajno? Leta 2007 smo!!!!!

    @grampy oz. profesor o katerem si pisal! Da postaneš član Eu ni nikoli pogoj da moraš biti tudi član Nata nikoli!! Beri primer: EU ima svoje neodvisne od Nata vojaške sile! Leta 2003 je EU, na primer izvedla vojaško operacijo neodvisno od Nata (imenovano Artemis) v Demokratični republiki Kongo, leta 2004 pa je začela mirovno operacijo (imenovano Althea) v Bosni in Hercegovini.

    P.S. Vinci čim več piši, ker pišeš odlično kot malokdo!!!!

  19. virenque dne Januar 24, 2007 ob 01:29

    Saddam je z dvema D..:)

  20. daP dne Januar 24, 2007 ob 01:52

    Sorry @chef pozabil sem ti nekaj dopisat Ko bodo slovenski vojaki šli na misijo v že kam se nas bodo spominjali kot: aaaaaa to so oni saj veš ki imajo patrie! in ne po tem če bi slučajno eden izmed 250 filmov dobil oskarja in bi film vrtel cel svet ter nam z tem naredil seveda večjo promocijo kot 135 partij!

    Chef pa brez zamere!

  21. mijau dne Januar 24, 2007 ob 19:25

    daP, moraš bolj pozorno brati. Ne mislim, da bi nas kdo napadel, saj bi s tem napadel EU, torej zato nam ni treba biti članica NATO. Tvoje drugo vprašanje, čigavi zavezniki bi bili, pa se nanaša na vojsko Evropske skupnosti brez ZDA. ZDA bi imele svojo vojsko, ki bi bila, predvidevam, zaveznica evropski vojski, ta pa ne bi nujno morala sodelovati v operacijah, v katerih ne najde interesa.

  22. blitz dne Januar 24, 2007 ob 19:39

    Vinči, si pozabil dati Tita na spisek diktatorjev in zločincev, ki jih je Amerika podpirala. Zato pa si je lahko privoščil Informbiro in kredite brez kritja.

  23. vinci dne Januar 24, 2007 ob 23:53

    Brezplodna debata. Itak ljudem ni jasno, da so se na vzhodu zgodile spremembe predvsem zaradi ameriških filmov. Ni je boljše propagande, kot v ljudeh vzbuditi željo in hrepenenje – ter možnosti. Tudi zato je bilo potrebno počistiti komuniste med ameriškimi filmarji, da ja ne bi nikoli prišla druga resnica na dan. Itak pa je vseeno. Brezplodna debata. Nekateri so pač prepričani, da rabimo oklepnike. Verjetno imajo svoje argumente. Naj se jebejo in me pustijo pri miru. Jaz ne rabim in ne maram orožja.

  24. virenque dne Januar 24, 2007 ob 23:57

    @vinci: Zato ga pa tudi nimaš. Mimogrede, noben od teh oklepnikov ni tvoj.. :D

  25. vinci dne Januar 25, 2007 ob 00:02

    Aja. Ah, Tito. Ko je umrl sem jokal. In zdaj vem zakaj. Po tem so se sosedje, ki so prej skupaj lovili ribe, pričeli pobijati med seboj. Potem so se oglasili sinovi tistih, ki so bili pobiti, ker so pobili druge. Potem so ljudje nehali imeti radi pesmi in slike in zgodbe. Potem so ljudje gledali Bar in prepovedovali knjige in se začeli bati župnika. Potem so ljudje menjali barve in valute in principe. In blitz – Tita nisem pozabil: je v naslovu. Med ostalimi zločinci.

  26. TurboMan dne Januar 25, 2007 ob 00:03

    američani so mojstri propagande, goebbels se lahko skrije.

    virenque, a se ti zezaš? a ti veš za kaj plačujemo davke in kaj pomenijo le-ti?

  27. virenque dne Januar 25, 2007 ob 00:08

    Vem, da je šel del davkov, ki sem jih plačal, tudi za te oklepnike, vendar mi to še ne daje pravice, da bi si enega izposodil…torej???

  28. TurboMan dne Januar 25, 2007 ob 00:10

    kdo govori o izposoji?

    gre za to, da naš davkoplačevalski denar takole razmetavajo. :bonk:

  29. virenque dne Januar 25, 2007 ob 00:13

    Komentiral sem tedva vincijeva stavka: “Naj se jebejo in me pustijo pri miru. Jaz ne rabim in ne maram orožja.”

  30. vinci dne Januar 25, 2007 ob 00:13

    Kakšen naš/moj? Saj še informacija o tem, kaj so kupili za moj denar ni moja.

  31. kiara dne Januar 25, 2007 ob 19:20

    ma zakaj jaz ob tvojih zapisih znam rect sam:jst tud tko mislim..;) sem pa v srednji soli pri obrambi dobila sut, ker sem tezila, da so vojaske parade ena najbolj topoumnih stvari…

  32. blitz dne Januar 25, 2007 ob 22:44

    Vinci, to mi je že žena rekla: kaj ga gnjaviš, saj ga je dal v naslov”. Pa sem seveda bil bolj pameten. Kot ponavadi.

  33. chef dne Januar 30, 2007 ob 06:54

    @daP: o oskarjih govoriš? :lol:

  34. pet-in-g-seks dne Januar 30, 2007 ob 23:44

    vinci, ne vem, kaj bi napisal … nekoč te bom srečal … in takrat te bom pozdravil … zelo prijazno. to bom jaz … če se boš spraševal …

  35. daP » The road to Guantanamo dne Februar 3, 2007 ob 11:45

    [...] Vsaka resnica ima dve resnici! Ni dolgo od tega ko smo se zgražali nad 11/9 že imamo tukaj povsem drugo resnico ki kot prva dejansko prizadene, te ne pusti mirno sedeti, film ki je bil nagrajen v Berlinu za najboljšo režijo, prikaže dejansko tisto kar nam je bilo očem prekrito. Preko osebne prepovedi se vživiš v vlogo, trpiš, trpi človeško dostojanstvo oni pa širijo demokracijo? O tem sem že nekaj pisal tukaj. Mi pa …………………. Skratka dajte si ogledat film! (v kinu)!!!!!!   [...]

  36. roza dne Februar 4, 2007 ob 05:45

    pogrešujoče temno zeleno pogrešam

  37. omojbog dne Februar 13, 2007 ob 12:10

    Tough shit bitches, war kicks ass. ;) )

Trackback naslov | RSS Komentarjev

Komentiraj

Ime(obvezno)

e-pošta(obvezno)

Spletna stran

Govori odkrito

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !